8 september 2010

onsdag och denna dag har gått riktigt fort, kanske för att jag slutade klockan 12 idag och gjorde en sömngrej tillsammans med socionom 2:orna klockan 13 och sedan har jag varit ledig..
Jag och Emilia sprang runt lite på stan, åkte ut på coop och handlade lite små prylar och sedan så fick vi stå i bilkö hur länge som hälst innan vi komme hem..
Hatar städer på så vis.. jag har inte ron i kroppen för det där.. höll på spy av att jag va så less innan vi komme hem å Emilia skulle naturligtvis retas och säga: charlotte ska vi inte åka lite längre ner och kolla om det hänt något?!
sedan skratta hon friskt!
Antar att hon visste att skulle vi ha fortsatt så skulle mitt tåla mod ha stannat kvar på gatan någonstans innan vi va hemma och känner jag emilia rätt så vill hon nog inte vara med om det ;p

Iaf så har jag nu fått mitt gymkort så imorrn kväll ska jag iväg på boxning! Känns faktiskt riktigt skönt och jag är verkligen taggad på att komma igång med träningen!
Jag inser att vintern närmar sig med stormsteg och eftersom jag har bestämmt mig för att verkligen ge järnet denna vinter så måste jag ta tag i träningen ordentligt också!
Det går inte att fortsätta att träna lite hur som haver utan jag måste få in rutinerna!
Detta kommer nog gå mycket lättare nu då jag bor i Övik på veckorna och har ett gym här så jag tror faktiskt det kommer bli skit bra!

Sedan så måste jag berätta att jag till min stora lycka ha hittat en luftmadrass idag som jag köpt! Detta innebär att jag slipper sova på en tunn madrass på golvet :D
Kan lova att det känns riktigt lyxigt för första gången på länge att sova på luftmadrass men ja säger då bara en sak..
FYFAN för att blåsa upp skitn.. trodde allvarligt aldrig att jag skulle få sluta blåsa...!
Men skam den som ger sig så att säga!
har också sett att min dator va i Ånge nu ikväll, perfekt då hinner jag hämta den på freda då jag kommer hem!
Kanske åker man på en trip också på fredan men jag måste ringa och ta bort mitt arbetspass på freda natt..
hade först tänkt jobba men inser nu att jag kommer inte orka hela natten eftersom jag går skola hela dan och sedan hinner jag bara hem så ska jag nästan iväg på jobbet och hinner inte sova någonting,
Känns som att det kan bli tufft och när jag tänker efter så känns det som att det kan bli en fara för de som jag ska ta hand om..
Eftersom ja inte sovit ordentligt så är ju risken att jag blir för trött för att veta va ja håller på med å det vill jag inte. Tro inte direkt att Anneli kommer bli glad på mig men hon måste förstå att när jag tog på mig dessa pass så visste jag inte att jag hade kommit in på skolan i övik, jag visste inte hur schemat skulle se ut osv.. men jag tro nog anneli förstår!
Så jag anser att dessa förändringar som jag gör är ingenting jag rår för direkt eftersom att hela min vardag vart vänd upp å ned av beskedet att jag komme in på skolan!
Men om jag säger så här.. som det känns nu.. ångrar jag ingenting!


Nä nu ska jag ta och göra nå vettigt!





Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu