2 februari 2011

wosch vikken dag det vare idag, har vare på skolan sedan 9 imorse och jag inte påstå att ja va pigg eftersom jag somnade halv sex imorse..
de sög något eftersom när de va dax å stiga upp så ville ja bara sjunka under jorden.
men ja tog mig upp å vi komme på skolan för att fortsätta jobba med grupparbetet.
vi hade faktiskt riktigt bra speed på oss idag vilket gjorde att vi gjorde klart 3 uppgifter idag..
3 uppgifter kan låta lite MEN jag lovar att de äre eftersom man ska kolla vilka utvecklingsteorier som tillhör vilka personer osv..
ganska drygt :p
så imorrn har vi en powerpoint att göra och snacka ihop oss lite sedan så är vi klara med det som vi ska ha gjort innan helgen!
känns ruskigt bra faktiskt..

Annars så har jag vare på telia idag och bytt mobilnummer IGEN.. ja vet.. man bli less men jag vart så förbannat less på att halebop ställer till de för mig hela tiden så då fick det helt enkelt bli så att jag tog ett nytt nummer och skrev abonemanget på mig..
Kanon så nu hoppas jag på att ja ska få ner mobilkostnaderna rätt ordentligt..
Men ja kollade avgiften per månad som ja hade på halebop å den ja kommer ha nu med telia..
halebop - 209:-/månaden
Telia - 98:-/månaden

Vilken jävla skillnad va?! helt sjukt alltså!
Dessutom har ja gratis surf nu via telia..perfekt då man ha en N8:a enligt hon i telia butiken å nu när ja tänker efter så.. ja de kommer nog behövas!
Perfekt då man ska någonstans eftersom de nu finns GPS i telefon!
Kommer bli spännande å se va ja tycker om den då jag får hämta ut den då jag kommer hem te Åsele imorrn..


Nä nu ska jag ta och dra sista rycket så jag bara behöver packa efter sveriges mästerkockar..!

Ni glömmer väl inte bort att kolla på:
http://teamsvenssonracing.blogg.se





Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu