25 juli 2011

Länge sedan ni fått veta att ja fortfarande lever nu, vore de inte för att Marica pratat med mig i telefon så had hon vare galen nu å hunne dra en rad olika saker som kunde ha hänt.. haha tro mig ja känner mangon ;)
egentligen så händer det ingenting speciellt just nu, vi knogar på med att försöka få någon ordning i huset och ja, de tar sig även fast det går riktigt sakta ibland!
Men som sagt, de som inte hinns idag hinns säkert imorrn..
Imorrn ska jag till lycksele och tvinga in mig inom lasarettets väggar.. ska göra ultraljud för att kolla om jag har några gallstenar kvar. Gallstens anfallet jag hade sist va fasiken ingenting att leka med, ja lovar!
Så det ska bli skönt att få veta om det finns kvar eller om de försvann vid anfallet! Hämta Maricas soffan ska jag också göra, träffa mango också :)
Ha även fått min nya leksak, Nikon d3100 med ett exra zoom objektiv! riktigt roligt så nu kommer det fotas hej vilt!
tänkte ja skulle lägga ut några av de bilder ja tagit hittils. Fler kommer senare!
Tar nådigt lång tid å ladda upp dem med mobilt bredband. jag får ladda upp fler senare!
Over and out....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu