12 juni 2011

Ja tro faktiskt att ja ha glömt bort bloggen ibland men ja antar att de är för att ja int ha så mkt att skriva om..
Iaf så vet ni ju om att fixeringen ä borta nu så de innebär att ja ha lite mer frihet än tidigare, skönt kan jag lova! nu längtar jag bara tills ja få börja rehaba på riktigt utan att behöva tänka så mkt..
nog för att de ä lite drygt 3 månader kvar tills jag få sluta me rörelseträningen dock, bara att bryta ihop och komma igen antar ja.
Älsklingen ha vare nere på sweden rock också så han kom hem igår kväll.
Jag, Sanna, Fredrik, Marina, Sandra & Lindström hade haft en kväll med lite kubbspel och vindrickning.. mycket mysigt faktiskt i det fina vädret! Tyvärr hann ju regnet komma ifatt oss på kvällen men de gjort faktiskt inte så mkt!

Imorrn bitti åker ja upp te norrbotten me älsklingen, bara för att få göra nå annat istället för att bara sitta hemma. va ja ska hitta på medan han jobba.. ja de återstår å se :)

Nu ska ja sluta skriva å försöka sova.. 06 imorrn bitti börjar vi åka så.. ja de behövs sova!



Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu