14 mars 2011

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen men allt är som vanligt och jag lever!
Körde tävling i fredags och ja den kan ni läsa om på Team Svensson Racing's blogg
Lars var med på tävlingen och var ett jätte bra stöd under kvällen, lillebror va dock inte med och han saktar jag ju så klart vid min sida under tävlingarna.
Känns alltid jätte tråkigt att han inte är med men jag vet att jag har hans stöd iallafall!
Sedan på lördagen åkte jag med Lars till Hörnösand för att se Småstadsliv och träffa hans syster med familj!
Vi åkte förbi Sveja på vägen dit för att äta lunch och sedan bar det iväg och ja måste säga de att jag fick skratta något så grymt under föreställningen. Småstadsliv ä riktigt bra faktiskt!
Vi sov över hos Lars syster och vid 10 tro ja klockan var på söndagen så åkte vi hemåt! Jag hade bestämt mig för att göra iordning en mysmidda till mig å Lars då vi komme hem så ja gjorde avokado med sagenröra till förrätt, lax med romröra och potatis till huvudrätt och sedan pannacotta med bärsås till efterrätt!
Vart faktiskt riktigt gott! Lars passade på att skruva i skotern under tiden jag gjorde maten så när det var lugnt på matfronten och jag bara hade en väntan framför mig så gick ja ut till garaget och kikade på när han höll på å greja med variatorn :)
Vi kollade på tv och käkade efterrätten innan vi gick och la oss, dödströtta!
klockan 4? imorse så vaknade jag av att lars väckarklocka ringde och ja, de är ju ingen tid som jag föredrar att kliva upp så jag såg nog rätt död ut imorse men jag klev upp och gjorde frukost och sedan efter Lars åkt på jobbet så gick jag å la mig en stund igen!
Vid 10 hämtade Emilia upp mig och vi begav oss till Övik!
Kändes inte direkt bra å lämna Åsele idag då de va sånt underbart väder, dessutom ha ja bara lektion under torsdan också så.. ja de kliade i fingrarna å va hemma :p

Nä nu ska ja plugga lite innan jag ska bege mig te kommun för att höra vem som skottar snö vid hyreshuset bredvid vår parkering!



Over and out.....!

Kommentarer
Postat av: Magnus Jakobsson

Men men vilken tre rätters middag du hade gjort då =) lät ju fantastiskt gott :)

2011-03-15 @ 07:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu