9 mars 2011

Jahapp nu sitter jag här i skrubben och har fruktansvärt tråkigt! gjort tenta idag och ja.. de kändes faktiskt ruskigt bra MEN ja ska aldrig säga så eftersom de kan lika gärna bli ett plattfall..
Men vi håller tummarna så länge tills ja få veta om 3 veckor ungefär!
Måste erkänna att de ä ruskigt tomt i min lilla skrubb ikväll för Lars sover inte hos mig inatt :(
Blev verkligen jätte tomt och ja. tråkigt för ja ha ingen att dra mina bra skämt med! Älskar människor som ha samma humor som jag ;)
haha vi kan nog sitta flera timmar å dra en massa bra skämt å skratta åt dem! haha me like!
Men men får försöka sova inatt iaf åsså få ja blicka framåt för imorrn åker jag HEM! å vem vet, kanske ha ja redan min bättre hälft hemma då ja kommer te Åsele! Så då blire te att skriva packningslista så jag får med mig allt te lycksele som jag behöver för de ä ju tävling :)
Undra om de bli några från Åsele som far nu då dem fixat en buss som gå från Åsele te lycksele för tävlingen skull..
bli spännande å se! Ja å Lars få då lov att åka tidigare eftersom att ja måste vara där strax innan 3 för allt som ska göras innan!


Kan inte förklara med ord hur glad jag är som träffa dig!



Nä nu ska ja ta och hämta tvätten så ja få mysa ner mig i sängen med en skoterfilm!





Over and out....!

Kommentarer
Postat av: m

jaha... så du älskar inte mig? för du vet... vi har definitivt INTE samma humor. dina skämt är dåliga!

haha :) jag älskar då dig iallafall, även fast dina skämt suger! :) pussn

2011-03-10 @ 00:11:40
Postat av: Magnus Jakobsson

fAN DU FÅR TA Å HÖRA AV DIG NÅTT NÄR DU HAR TRÅKIGT :) kan vi ta å hitta på nåt i lag :). Jag e bra på skämt oxå ;). ne men skämt å sido det tycker jag vi borde göra :)

2011-03-11 @ 08:28:36
Postat av: Anonym

jag saknar dig :/

2011-03-12 @ 18:56:15
URL: http://maricapunkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu