22 oktober 2011

lördag och denna dag ha verkligen bara sprunge förbi känns de som!
Jag ha gjort hemma gjord pizza idag så jag bjöd faster på middag, efter vi käkat så såg vi jägarna 2..
Inte riktigt en film ja hade betalat för att se men ja, den va rätt okej trots allt...!
Lars har vare me pappa till vilhelmina för att lämna volvon och sedan upp te storuman för att kolla på en skoter åt pappa..
va vare ja sa? pappa skulle inte kunna vara utan skoter å ja, jag hade rätt ;)
haha antar att min pappa ä lik mig trots allt, eller ja.. kanske ä ja som ä lik han?
Funderar på om jag ska spela lite gitarrhero eller om ja ska gå å duscha.. båda känns lite halv jobbigt just nu.. ja skulle helst vilja lägga mig i soffan och total slööa ihop iställe men de ä antagligen för att ja ä så trött..
Nä nu ska ja sluta babbla å hämta mig lite julmust... Oh yes, mustn ä här å ja njuter för fulla muggar! ;)
Over and out....!


5 dagar kvar babe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu