Tankar till vänner från barn 4

Idag går mina tankar till två familjer här på barn 4 som vi lärde känna.
Deras små kämpar somnade in i helgen.
Jag fick ett brev av personalen när vi kom tillbaka efter vår permis.
Tungt brev att läsa då man lärt känna dem, pratat och stöttat varandra.
Man blir återigen påmind om att livet är skört, att man inte ska ta någonting för givet i denna värld.
Den kan vara så fruktansvärt grym denna värld så jag tror inte ens att man kan förstå det.
 
Tungt slut på denna dag
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

åååå så hemskt! man ska inte glömma vilken tur man haft! här sitter jag och klagar på en sond och en massa snor liksom

Svar: Ja de måste tillhöra människans natur.. alltid ska man ha någonting att klaga på!vi klagar över allt som varit med Emil, att de kräver en stor planering ( skulle behövt lite planeringssinne för de är jag då värdelös på.. haha ) för att ta sig iväg på saker men vafan, vi har fått behålla honom, han mår bra trots att han är svårt sjuk!
Det tragiska är väl att man måste få vara med om något sånt här för att förstå de :/
Charlotte Svensson

2012-10-30 @ 16:01:53
URL: http://prematurmamma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu