12 april 2012

Uppdatering om läget igen!
Emil ligger fortfarande på hög syrgas, det beror på att han har ett för högt tryck i lungvenerna! De kan inte göra så mycket åt det mer än att ge mediciner och se om det blir bättre om nån vecka.. De finns inte direkt nå annat de kan ge han just nu som de vet om så vi håller tummarna!
Men han är pigg vårt lilla hjärta annars och underhåller både oss och sköterskorna mellan sovstunderna ;)
Idag har han badat för första gången och han var lite tveksam från början men sen tyckte han det va underbart att bada så länge de va varmt och skönt i vattnet! Det var även skönt för hans mage då den ställt till en massa problem då han får sån himla magknip stackarn.. men värmen från vattnet gjorde susen ikväll iaf!
Annars så händer det inte så mycket nytt än så länge.. nu ska vi bara växa och må så Emil snart får ordning på trycket!
Men idag väger vi 2351gram så vi går upp i vikt som vi ska :)
Nu blir det sängen för jag ska upp tidigt imorrn och ge vårt lilla pyre frukost!
Vinkar så alla vet att jag mår rätt så bra ändå!
kolla vilken söt body jag har förresten ;)
Av cpapen får man grisnäsa men lika söt är jag för det!
Fundersam över va mamma & pappa håller på med är jag också!

Kommentarer
Postat av: Idah

Men hualigen så söt man får vara då:)

2012-04-16 @ 20:43:04
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu