5 april 2012

tung dag.. Emil började bli tungandad igår och både jag och Lars påpekade det! Sedan idag vid lunch så ha dom fått höja syrgasen rätt så mycket.. 80% och han ligger bra till i saturation men så mycket syrgas ha han inte behövt på länge..
Typiskt också att Lars åkt hem på permis för att fira påsk och då händer det här..
Vi vill inte ha ett bakslag till nu!!! Jag hoppas på att medicinerna han får nu gör susen så jag slipper oroa mig och framför allt att Lars kan få fira påsk hemma och samla krafter för de behövs!
Jag fick också åka hem över dan om jag ville men jag kände att de klarar jag inte av och nu känner jag att de va en jävla tur de!
Så kära läsare, håll tummarna att vi slipper ett bakslag till utan att detta går över snart!

Kommentarer
Postat av: Lydia Hambraeus

oj, lyckades snubbla över din blogg och såg nu att du blivit mamma. Grattis till det, men tungt att han var för tidigt född! Hoppas att han blir bättre snart, måste vara ett helvete att inte kunna göra så mycket åt situationen och att se hur hans hälsa går upp och ner! men ni kommer klara er genom det. Håller tummar och tår för att han ska bli bra!



Kram

2012-04-06 @ 18:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu