8 augusti 2012

Skriver några rader medan jag väntar på att mitt te ska bli klart!
Idag har vi fått utökad tid i elisee:n ( hemrespiratorn ) 2 timmar, 2 gånger om dagen! YES!
Emil verkar klara det galant och han trivs som fisken i vattnet. inga tunga slangar som drar och man ska sprattla runt och leka hur mycket som helst utan att det är några problem.
Han var ute med mig tidigare idag i dagrummet och när han ha dessa lätta hemrespiratorslangar så blir han så kelsjuk, han vill bara sitta i famnen nästan, tills man hittar nå spännande att kolla på genom fönstret för då är det mycket roligare!
Vi tog även med oss en sköterska och Emma med oss ut på en promenad runt sjukhuset! Riktigt skönt måste jag säga!
Vi surrade hela vägen så vips så va turen slut och vi gick in för att ta en kopp kaffe i dagrummet. Emil som vaknade till, skit förbannad över att vagnen stod stilla blev genast nöjdare då han fick sätta sig upp i famn.. i vagnen ser man ju inget annat än taket och det är jag less på ungefär ;)
Efter trackbands bytet och kvällsgröten somnade Emil så skönt i sängen så jag ska också ta och försöka sova, vi får besök imorrn så då bör man ju vara pigg!
Kort inlägg men ändå lite uppdatering om läget!

Liten trött kille!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan! Tack för en trevlig fika stund! Hoppas du hann iväg på en liten shoppingrunda =) Han är mycket söt eran guldklimp!

Mvh Nina & Anton

2012-08-11 @ 15:37:08
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Elvin

Sv: Ja det är så fruktansvärt att sånt händer. Åh jag förstår det, ni är så starka som tar er igenom detta.



Tusen tack! Ska absolut krama han från dig :) hur är allt med er? stor kram

2012-08-11 @ 16:36:47
URL: http://frookensara.blogg.se/
Postat av: "Gudmormor"

Glad att vår minsting börjar närma sig hemgång :) Vi längtar efter att få rå om er lite :)

2012-08-13 @ 10:21:29
URL: http://www.teammiraxcazper.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu