10 juni 2012

Kom tillbaka till Umeå idag och det första jag fick göra va att bli förbannad..
De hade sänkt maten till Emil IGEN!!! för att han spyr.. jag vart totalt vansinnig och läkaren fick komma och prata med mig.
Efter mina argument och efter att jag fått ge Emil rätt mat och den mägd han brukar äta å han inte spydde sa läkaren " du få ge han vilken mat du vill och hur mycket du vill bara han inte kräks! " haha tror att han vart less på mig ;)
Men det har iallafall gått bra nu de mål jag gett han så de blir spännande å höra hur de går inatt..
Iallafall så kommer vi få höra från stockholm imorrn om de ha plats för oss, finns det plats så kommer Emil intuberas imorrn ( jag kommer gråta för bara fan som vanligt ) så han är redo för att flygas.
Kommer bli så jobbigt att ha honom i respirator igen men samtidigt så vet jag att det är ett måste.
Ska bli så skönt att få detta bortgtjort så vi åtminstone kommer 1 cm närmare att få komma hem!
Men som sagt, mycket kan ändras men jag håller verkligen tummarna för att vi får åka eftersom detta trots allt är det bästa för Emil tills hans lungor har blivit friska.
Nä, jag tror jag ska försöka sova nu, kommer bli en tung dag imorrn som sagt!
Jag ska försöka skriva ett inlägg hur det blir om vi åker eller inte. Hör ni ingenting från mig så lär vi ha åkt och ja inte haft tid att skriva.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Herregud, du är bra stark Charlotte! Jag är ledsen att jag inte hört av mig sen vi gick skolan, men jag tycker det känns så falskt av mig att helt plötsligt höra av mig nu, ja på nå vis. Men sen tänkte jag att jag har ju ändå följt dig via bloggen och jag vill att du ska veta det. Att jag håller tummarna för er och inte sällan blir jag tårögd av dina inlägg.



Hoppas ni får komma hem snart.

Nadja

2012-06-11 @ 09:40:06
Postat av: "Gudmormor"

Mina tankar finns hos Er. "Dådkraft" å massor med Acro styrka kommer flygandes till Lill´Emil med vinden.

Kramar i massor till Er!

2012-06-12 @ 21:56:05
URL: http://www.teammiraxcazper.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu