bakslag..

hej respirator igen.. Usch jag tycker inte om att se mitt älskade lilla hjärta ligga där med tuben i näsan, att inte höra hur han grinar eller knösar..
Lungorna är täta igen och han behöver hjälp att "blåsa upp" dem igen, vi såg redan igår att de började bli tungt för han men idag kom smällen.. grinade konstant hela tiden och Lars fick säga åt sköterskorna att inte prata med mig i huvudtaget! ville inte ens veta av dem! inte för att jag skyller dem för att Emil är sjuk utan för att jag orkade helt enkelt inte!
Tyvärr så går jag bara å väntar på nästa smäll just nu, de ha lagt Emil i ett läge som ja inte kommer ihåg namnet på nu MEN de är samma läge han hade förut på respiratorn då lungorna "slog igen" alltså gick tillbaka till fosterstadiet för lungorna.. de faller ihop..
så ja väntar bara på att de ska hände igen då de använder samma läge.. vågar inte tro nå annat heller för då kanske jag inte blir besviken..
Så ja.. de kan verkligen vända fort för de små liven..
så denna vecka börjar riktigt tungt...

Kommentarer
Postat av: M. Johansdotter

Men lilla gumman ... så ledsen för din och Emil´s skull ... glöm inte att tårar läker och gör en starkare än om det inte känns så nu. Vi håller tummar och tassar! I morgon är en ny dag Charlotte, försök ta hand om dig själv än om det är svårt.



2012-03-26 @ 22:19:25
URL: http://teammiraxcazper.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh nåw... lill Emli!!! Va duktig han är som kämpar på er lilla hjälte. Å ni oxå för den delen! Tänker på er.

2012-03-27 @ 21:46:19
URL: http://emzonsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu