7 maj 2012

Söndag, Emil blir idag 39 graviditetsveckor.. stor killen alltså! 2932g vägde han igår och jag tror nog att han gått upp mer imorrn då det är dax för vägning igen :)
Emils mormor har varit här idag och testat på att ta hand om Emil lite.. kolla sonden och mata!
Blir det så att jag ska fara hem någonting så kommer mormor hit så Emil inte behöver vara ensam.. kanske känns det lite lättare då!
Jag har annars börjat låta sköterskorna ge Emil mat klockan 13 så jag får komma ut på en promenad eller bara ligga och vila..
Jag måste ju lära mig att släppa kontrollen så då känns det som att de här är ett perfekt sätt att träna på. hitils ha de gått bra även om jag ibland känner att det blir lite jobbigt.. Men när man då kommer tillbaka till nästa matning och han ligger lungt och sover så känns det lite bättre! Bara han får uppmärksamhet så är han nöjd :)
Emil har idag haft max 70% syrgas...! WEEEI framsteg!!! Tidigare ha han ju haft ändå upp till 80% så vi känner oss mycket stolta! Han ha verkligen bestämt sig för att växa, bli stor och klara sig själv!
Sen att det tar tid får vi räkna med men vem bryr sig så länge Emil mår bra?
Har fått jätte många kommentarer på bloggen, tack så mycket för alla som skickar kramar, stöttande kommentarer osv, tyvärr hinner jag inte svara på alla då tiden bara springer iväg här på dagarna!
Hinner bara ner till rummet så ska jag sova!
Nu ha ni fått en snabb uppdatering om läget, ja lägger in lite bilder som ni får titta på för nu måste jag sova..
upp imorrnbitti för en dusch innan det är dax för morronmys med Emil!
babysittern är en favorit!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Erika

Han har en sån söt liten mun! :-)

2012-05-07 @ 21:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu