25 mars 2013

nu har vi kommit till den veckan vi både längtat och inte längtat efter. . en vecka på sjukhus.. NUS å barn 2! de håller på att kolla upp emils inställningar på respen, han har ju varit överventilerad så vi hade stora förhoppningar på att de skulle gå bra. men samtidigt vet man att de kan gå bra en vecka eller bara nån dag så de är lite spänt! Vår läkare var här på sin lediga dag idag.. Man kan inte annat än att ha stort förtroende för våra ansvariga på NUS! Emil håller även på att testa en ny respirator, en mindre å smidigare.. spännande! just nu har vi sänkt trycken med 4cm så vi hoppas att blodgasen ser bra ut imorgon bitti.. nu har jag gjort en snabb uppdatering här, det är dax att sova så man orkar upp imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hejsan

Har följt din blogg ett tag men aldrig tidigare skrivit, vi var samtidigt på neo men i min förvirrade värld då så sammankopplade jag inte denna blogg med er. Vad roligt att se att Emil mår bra, vi håller tummar och tår här att han ska fortsätta må bra med sänkt tryck och så småningom få slippa respiratorn.
Många vårkramar från Linda mamma till Mirjam.

Svar: Va roligt att du hittat min blogg! :)Åhå, mitt minne är tyvärr inte de bästa och vi träffade så många människor på neo så ja minns inte riktigt alla :/
Men när låg ni där? vore kul om jag kunde minnas ett ansikte iallafall kanske ;)
Kramar!
Charlotte Svensson

2013-03-27 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu