6 mars 2014

NUS veckan vart en mysig vecka, de va fullt på alla avdelningar så vi fick ligga på barn 4! Åh de va så roligt att få träffa alla igen! Vi trivdes som fisken i vattnet och Emil hade fullt upp med att visa hur stor han hade blivit. 
Man kände sig så lugn på barn 4, alla kände till Emil och va det något som krångla så vet alla va man ska göra ( barn 4 personal är resputbildade vilket bara det är en stor trygghet ) track kan de flesta med också :) 
Sedan känslan av att bara känna alla gör mycket! Vi fick även träffa sjuksköterska A som var en av Emils alla ansvariga sköterskor medan vi låg där, Emil lekte titt ut och tyckte det var roligt med en "ny" lekkompis. Kommer bli kul att berätta för Emil när han blir stor om alla människor han hade runt omkring sig! Super kul va det iallafall att vara tillbaka på 4an!

Trycken på respen är nu sänkta och hittills verkar det gå riktigt bra faktiskt. Koldioxidvärdet såg bra ut då vi for från Umeå och han visar inga tecken på att det är jobbigt med andningen. Hoppas bara att han håller sig från sjukdomar nu så vi inte behöver backa igen, jag känner mig nämligtvis lite krasslig. Inge vidare bra att bli sjuk för min del som alltid är runt Emil men jag ska nog inte klaga för jag har klarat mig riktigt bra ändå med tanke på att vi ha haft assistenter som varit sjuka.
Akutbilen har varit på besök också, känns skönt att alla som jobbar på den har sett Emil nu och vet lite kring honom. Blir tryggare för oss och för assistenterna. Sedan kommer dom garanterat se på en gång om han är sjuk  ( om vi behöver dom ) eller att något annat är fel för han har verkligen visat alla konster som han kan ;)
Full fart som vanligt bjöd han på :) 


Nä, Tänkte bara slänga innan snabb uppdatering om läget innan läggdax och bjuda på lite bilder! 


Hjälper mamma att bära ved 


Testar de nya solbrillorna

Äter en macka i bilen påväg från Umeå 

Man får lyxa med hamburgare innan NUS vecka!



Assistenternas matlådor är också goda! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu