10 december 2008

Onsdag, fan va skönt det var med sovmorgon imorse! Det var verkligen behövligt! Fast det var inte så lockande att gå till skolan då man ser att det är -23 grader fast det gick det med..
Just nu sitter jag på skolan och väntar på att matten ska börja så jag får sluta någon gång.. ska hem och plugga eftersom jag har prov imorrn men har fortfarande inte börjat plugga :S Sedan har jag prov på fredag oxå.. surt!
Måste även göra klart samhälls loggboksuppgiften så jag inte har någonting alls att göra nästa vecka! skulle vara så himla skönt att ha en vecka utan läxor å skit.. Sista fredan tänker jag skita i att fara till vilhelmina i hövvetaget utan att jag stannar hemma och tar sovmorgon istället :) Känns ändå som det är bättre att jag stannar hemma den fredan så jag hinner packa och göra allt sånt klart innan vi åker te lägret! Slipper man stessa då man kommer hem fredan eftersom jag annars skulle vara den som komme hem sista av oss som ska åka! Så det känns nödvändigt att åka hem torsda istället :)

Pappa ringde även företaget med transpondern idag och de har ÄNTLIGEN skickat transpondern nu! Eller ja, de skulle skicka den idag eftersom pappa mena på att den var ju nog sen redan! Att man ska behöva be pappa ringa så fort det är något för att man ska få det att gå framåt, jamena hur många gånger har jag inte ringt och tjata om att de ska skicka transpondern? De är inte lätt alla gånger!

Nä om man kanske ska ta och göra lite nytta nu så jag kanske får min läxfria vecka..!


Over and out.....!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nääe! :P Jag hatade den :P

2008-12-10 @ 21:15:06
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu