12 december 2008

Nu har jag gjort matteprovet.. Kändes som det inte gick så bra men det är väl min otur! Ska ta hem matteboken och försöka räkna lite så jag kanske kommer lite längre fram i boken.. Hoppas bara morfar är hemma så han kan hjälpa mig, fattar inte varför jag inte kunde få ärva lite av hans mattehjärna..?! Livet är inte alltid rättvist!
Har inte bestämt mig för om jag ska gå upp å kolla  på raketerna ikväll eller om jag ska strunta i det.. Känns som det inte är så speciellt värt men :/ Nä jag får väl se hur jag gör! Kanske går man upp för å kolla i brist på annat och göra fast egentligen borde jag ligga hemma i sängen och dricka varmt te... Vill ju att förskylningen ska försvinna, men den verkar bara bli värrre å värre :S Jävla skit säger jag bara! man ska ju inte bli sjuk då det ä lov jö, då ska man ju göra allt roligt å inte ligga hemma hela dagarna :/

Nä nu ska jag bara vänta tills svenska läraren kommer, vill att den här dan ska vara slut så jag får åka hem! Är så sjukt less på skolan nu så ja hoppas nästa vecka går fort! Men nu är det bara 1 timme kvar tills jag får ta bussen hem :D Nedräkningen har börjat!


Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu