13 december 2008

vilken helg, hade planerat att fara på banan och träna i helgen.. Tog fram alla saker igår kväll åsså gick jag å la mig, vaknade imorse av att huvudet inte alls ville vara med.. nästan 39 graders feber..! Fyfan va arg jag vart! Ja hade ju längta efter den här helgen ju! Har lega hela dan, klev upp för att gå ner och ge katterna mat sedan la jag mig igen! Helt sjukt men äre inte jag som ska ha den oturen? :(
Hoppas hoppas de har blivit bättre till imorrn så jag kan fara då istället! VIll ju verkligen köra :(


Nä nu äre bara att återgå till sängen igen...


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu