14 december 2008

Ja idag är det söndag, vilket innebär skola imorrn :/ fyfan va ja är less på den där jävla skolan nu! Men ja ha gett mig själv en tidig julklapp! Ja ska hoppa över fredan på skolan, värt å va där då man bara ska göra massa små skit saker? Nä så ja åker hem torsdan istället :)Sen så får jag min transponder om allt går som de ska på torsda.. höll på att bli utan eftersom företaget GLÖMT att skicka en till mig så de berättade att jag kunde hämta den i arjeplog på torsda.. hum?! Som tur va skulle swänny dit så han kunde ta hem den åt mig! :) Men hur fan kan man glömma bort å skicka en sak som man ha betala i förskott?! Helt otroligt! Vart lite lätt irreterad faktiskt! ja ha ba vänta på den i 2 månader...?!


Nä nu ska jag ta och packa inför vilhelmina imorrn...!


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu