15 december 2008

Suck, fick ett mail går där de stod att lägret jag skulle på ihelgen är inställt! Fan så jävla tråkigt! Men aja man får hoppas de blir fler gånger! Min mobil pajade även i helgen.. kul så här innan jul och allt! Men som tur var hittade jag pappas gamm mobil så jag tar den tills jag har råd att köpa en ny mobil vilket nog inte kommer bli av förän jag fått min lön.. Pengarna verkligen rusar iväg så det är ju tur att jag ska jobba nu på lovet så ja har råd att leva ;p haha!
Sen ska jag å marica på sportringen och kolla där, marica skulle köpa ett par täckbyxor.. sen ska vi ner på PK's och köpa fika tills imorrn.. synd att jag inte visste de innan för då hade jag köpt fika i åsele istället, hade blivit billigare för mig eftersom då had ju mamma fått köpa de ;) haha!
Sen måste jag ta och städa lägenheten ikväll eftersom det ska bli storstädning nu innan jul.. Skönt att komma tillbaka efter jul och ha en städad lägenheten :)

Nä nu ska jag dra!

Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu