17 december 2008

Onsda, det innebär att det är bara idag och 3 timmar imorrn innan det är jullov :D Så jävla skönt!!
Min säng kommer imorrn så jag har nog det jag gör innan jag fått ihop den :) men de ska bli grymt skönt att sova i en ny säng ;)
Idag ska vi få reda på hur matteprovet ha gått, nervöst kan jag lova! Det kändes inte riktigt som att de gick som jag hade tänkt, det gick bra då jag satt och räkna hemma kvällen före men när jag kom te provet fick jag hjärnsläpp! Typiskt jag..
Men men man får väl hoppas att  de gick hyfsat iaf.. Annars var jag hem till Åsele igår för att hämta Maricas julklapp.. Fast jag tror jag fick leta runt hela huset innan jag hittade nån jävla tejp! fattar inte varför det alltid är tejpen som ska försvinna då man ska slå in julklappar..! Men tillslut hittade jag den så jag kunde slå in den.. gjorde även klart lite andra julklappar på samma gång så jag slipper göra alla på en gång sen..
fast jag har inte hittat någonting som ja kan köpa till min syster!! :O Är det någon som har ett förslag på vad man kan ge?!  lite små panik alltså!

ikväll ska jag ta och städa lägenheten och packa min stora väska med saker jag ska ha med hem! Tur väskan går på hjul för jag hade aldrig orkat bära den.. Har hur mycket saker som hälst som ska med hem och av någon konstig anledning så är det mest bara stora saker som man ska ha med sig hem :/

Nä nu ska jag hålla Nadja sällskap med körkortsboken :P haha!



Over and out.....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu