2 december 2008

Snacka om att det är typiskt min otur.. sitter uppe i matsalen på skolan då telefon ringer.. då ringer de från ortopeden i umeå..
- Är det Charlotte Svensson jag pratar med?
 - jao
-du hade tid den 10:e december hos oss på ortopeden..
- de stämmer!
 -  vi var tvungen att ge dig en ny tid för det har blivit lite fel i bokningssystemet...
- okej?
- så du är välkommen nu på måndag
- OKEJ?!
- då ses vi då! Tack hej!

Hum, kul.. Blir att göra om hela planeringen alltså.. man hade tage ledigt för onsdan och nu får man ta ledigt måndan istället.. Typiskt att det är en måndag då man har sjukvård nästan hela dan! Blir så jävla less! Fyfan!
Jaja, får se de possitivt att helgen blir ju lång istället.. Men de är ju iaf störande!
jaja, inte så mycket att göra åt..
Ikväll ska ja å marica ut å gå en lång promis! Hon har ju med sig vovven till vilhelmina, fuskigt! jag vill också ha en vovve att ha i vilhelmina för då blir det inte så ensamt.. Fast jag har ju inte tid med en hund eftersom jag har alldeles för mycket för mig så det skulle aldrig funka.. Tråkigt nog men så fort jag har gått ut skolan och jobba lite så ska jag köpa en hund! En lapphund eller en papillion! Åh ja riktigt längtar!

Nä nu ska man väl ta och försöka göra lite på uppgifterna jag fått på sjukvården.. Brukar aldrig kunna sätta mig ner och jobba då jag säger det men det är ju iaf värt att försöka!




Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu