21 december 2008

nu äre 3 dagar kvar till julafton.. Tiden gå sjukt fort alltså!
Är alldeles slut i kroppen, har stige upp kl 6 på morgon 2 dagar i rad.. Det tar vill jag lova.. Men nu är jag ledig 2 dagar och sedan då ja börja jobba igen så är det storhelg, väldigt nice! sånt gilla man! ;p
Har även anmält mig till Acc i östersund den 10 -11 januari.. Spännande, har dock inget stort mål utan ja tänker satsa på att ta mig i mål, man kan ju inte begära så mkt mer då man ä nybörjare.. Men de bli nog kul iaf!


Nä nu ska jag ta och stöka lite på rumme..


Over and out....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu