5 december 2008

Fredag, äntligen fredag! Snöa ha det gjort också :) åh det börja klia riktigt i gastummen nu! Blir bara så irreterad på att älven inte fryser nån jävla gång! Man kommer ju typ ingen vart då den ä öppen!! Bli så förbannad!
Fick se swännys go lynx idag också :) Vart snyggt men hel svarta kåpor må jag säga, tur jag ha röda sidokåpor för annars kanske vi blandar ihop dem.. haha nä ja ba skoja, han har ju gjort lite andra saker med sin som inte jag har gjort! Men men..
Ikväll blire nog en lugn kväll framför soffan, funderar på att gå upp på ica och köpa lite godis, vart så jävulskt sugen bara helt plötsligt.. Fast just nu lutar det mer det mer åt att jag går över på garaget och hjälper pappa med hans boggie.. Då tjänar man ju in en slant också!
Julafton närmar sig med storm steg har jag märkt.. tur jag ska till umeå på måndag så jag kan köpa de sista julklapparna! Sen äre ju alltid skönt med lång helg, funderar även på att ta ledigt 3 dagar sista veckan vi gå i skolan innan jul, fast jag får nog fundera på de... Annars har jag fått vara riktigt förbannad idag också, ringde företaget som jag beställt transpondern av, de har FORTFARANDE inte skickat transpondern te mig!! Kände hur det börja hetta till ordentligt bakom öronen för mig, hur jävla lång tid skare ta?! Jag vill ha den NU!! Åh va less jag blir!


Nä nu ska jag ta och göra nån nytta!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu