6 december 2008

idag är det lördag och jag förstår faktiskt inte riktigt vart den här dagen tage vägen..?
Såg film med swänny och jonas igår, va en rätt rolig film fast ja kom int ihåg va den hette tråkigt nog :/ fast de är nog inge ovanligt eftersom ja aldrig har någon koll på filmer i hövvetaget! Men det var trevligt :)
Sedan for swänny hem och jag följde jonas ut å ragga runt på byn lite, träffade morgan så jonas å han börja ju så klart surra och ha lite "drift tävling" så jag tror klockan var kvart över 2 då jonas skjutsa hem mig igen.. Fast de va rätt kul det med faktiskt, alltid lika roligt :)

Annars har jag varit och gratta Lena idag som fyller år :) Satt och surra med henne så hon höll på glömma bort att hon skulle baka! haha
For på pizzan och köpte en kycklingsallad eftersom jag var ensammen hemma och inte orkade ställa mig och leta efter någon mat att käka så det kändes lätt men pizzan vill jag lova! Men shiit va god kycklingsalladen var, kändes att det var länge sen ja åt en..
Imorrn äre sönda och ja ska faktiskt ta och skriva ner lite saker som jag ska köpa då jag ska te umeå.. Är ledig hela dan så det känns rätt skönt! Fast jag hade hälst vare på nus först och sedan ta stan.. nu kommer ja nog mest bara gå runt och oro mig och inte kunna koncentrera mig på julklappar :S Hoppas bara att de inte har tid att operera mig förän te sommarn.. Jamena varför ska man förstöra den årstid som man har som roligast på? Lite snälla kan dom väl vara? Fast med min otur så missar jag väl allt de roliga i vinter bara för att jag är så himla peppad på denna vinter! Skulle inte förvåna mig! Då jävlas alltså!

Nä nu ska jag ta och lägga mig framför soffan!


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu