7 december 2008

Söndag, oftast brukar jag gruva mig för att åka till vilhelmina tidigt på morgon för att gå i skola men den här veckan så ska jag gruva mig för att åka på sjukhuset i umeå.. kanske blir min vinter förstörd iår? :S Hoppas verkligen inte de, då man längta så jävulskt efter den här vintern! Ja får helt enkelt hoppas på de bästa!
Annars har min dag mest gått till att sova! Vaknade halv 1 och började med att slå på tv:n.. Klev väl egentligen inte upp förän halv 2.. For te garage med morfar och skyndade mig dra ut skotern, hade tänkt göra om lite på styret men ja hann bara ut med skotern ur garaget så hör jag hur det kommer upp en skoter bakom mig, då vare swänny som kom med sin pärla å hälsa på :) Satt där å prata en stund och jag insåg snabbt hur arg jag blev att jag inte steg upp tidigare och körde en sväng.. Han hade ju tillåme vare upp på åslia!? Hum, få ta igen de snart ;p

Nä nu ska jag dra mig ut å gå en sväng!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu