9 december 2008

idag är det tisdag, kändes som den här dan aldrig skulle ta slut.. Dan började bra med att vår samhälls lärare kom med att vi skulle se film på samhällsen... en obekväm sanning.. SUCK! har ju sett den en gång tidigare å den ä rätt jobbig att se eftersom den är 2 timmar lång :/ Men vi skulle dela den på 2 lektioner så då gåre nog bra.. hoppas jag iaf..!
Åkte verkligen på ett virus nu alltså, hostar och är hes.. känns verkligen inte bra eftersom jag ska på läger nästa helg och sedan ska jag ju jobba så jag har verkligen inte tid att vara förskyld! Får tillbringa all min lediga tid till att ligga under täcket och vila upp mig riktigt ordentlig! kanske vore bra för då kanske jag kan plugga lite till proven jag har i veckan.. sjukvård på torsdag och matte på fredag! sedan äre bara loggboksuppgifterna på samhällsen som ska göras klart och sedan äre slut på skolarbete innan lovet :D
Sen går man ju inte många veckor i skolane efter jul eftersom vi har praktik sen! Blir fan nice ;)


Nä nu ska jag lägga mig framför tv:n igen!


Over and out.....!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu