13 november 2008

Idag är det torsdag, lååång dag på skolan och jag känner mig tröttare än någonsin! Igår var jag i lycksele, härligt å få göra nått annat än att sitta på skolan fast man tänker ju på frånvaron på skolan :/ procenten börja nog höjas lite nu :/ inte kul fast det är lätt värt de! Var på dollar och köpte duschkräm och schampoo till lägenheten vilket alltid är bra att ha! Sedan så köpte jag även en ljusslinga som jag ska ha på min balkong här i Vilhelmina! :)
Imorrn är det fredag och jag ska för första gången inte åka med 12 bussen hem! Utan jag ska ner till lägenheten och vara där tills min skjuts hem kommer, skönt att slippa att åka buss!
Nä nu ska jag lägga mig i soffan och se en bäck film eller nä först ska jag ner till tvättstugan och slänga tvätten i torktumlaren :)


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu