14 november 2008

Nu sitter man i lägenheten igen, känns skönt att de faktiskt är helg nu! Känns som jag inte sovit någonting den här veckan! Så det blir nog att försöka sova ut ordentligt ihelgen! Har börjat inse vilket jävla hav av saker som jag kommer behöva göra klart nu innan jul.. massa prov bland annat! fyfan säger jag bara! hatar verkligen då det blir så här mycket saker som bara ligger och väntar på att man ska göra det klart men då de hela tiden kommer nya uppgifter så blir det lätt så att man börjar på dem åsså har man 4000 påbörjade uppgifter som ligger lite här och var.. skit jobbigt fast de verkar aldrig som man kommer lära sig att göra klart de andra heller innan man börja på något nytt...

Igår och idag har de snöa här i vilhelmina :D Hoppas bara de har kommit lite snö i Åsele också så det bli vinter nån gång! Så fort snöflingorna kommer från himlen så blir jag så himla sugen på att ta ut skotern, fan va ja längt!


Nä nu ska jag lägga mig i soffan och fortsätta att längta efter snö å vinter :)


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Emma

TJA. Ska ringa dig..nån gång. ;) För skorna var för små, så du ska få tillbaka dom.

2008-11-15 @ 19:21:31
URL: http://emmav.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Du är mig då en trogen läsare (:

2008-11-16 @ 21:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu