16 november 2008

Söndag, sönda å återigen söndag.. hatar söndagar..
Helgen har gått sjukt fort, har inte hunnit allt de jag velat göra!
Dock är helgen den bästa på länge för nu finns de SNÖ på marken :D Fan va bra! Nu känns livet på topp igen ;)
Jag hoppas den här veckan går fort.. har mycket att göra å jag har inte alls orken :S Men i veckan måste jag åka hem tisdag och onsdag, fan så drygt säger jag bara! Visst är det kul att åka hem men inte om man ska på sjukstugan.. Börjar bli less på att vara där men tydligen så är det många blodprover som måste tas.. Får hoppas jag slipper det sen ett bra tag!

Nä nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv!


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu