17 november 2008

Nu är det måndag igen och det väntas en ny dryg vecka! Har hur mycket som hälst att göra på skolan men orkar inte ta tag i det i hövvetaget! jag bara styr det framför mig! Irreterande som bara den men jag kan ju inte göra annat än att skylla mig själv..
Ikväll tänker jag då fan inte plugga ( som om jag gör de nån annan kväll ) för det är ju tv kväll, först city akuten och sedan prision break! Fan va ja älska måndag kvällar alltså! Sedan ska jag åka hem imorrn kväll.. usch dessa jävla blodprover..!
Ska även åka hem på onsdag och sedan får det vara nog med att åka hem på veckorna för ett tag framöver.. Marica håller nog på att bli galen på mig! Sorry babe men jag kan inte rå för vissa gånger då jag måste åka hem! :/
Nu ska jag ha sjukvård i 2 timmar, drygt, jatack! Nadja är och kör med körskolan så jag hoppas det går bra för henne :) Hon slipper iaf en bit av den här dryga timmen ;) haha! Tänk att i januari börjar jag också köra på körskolan, okejdå nadja ha ju tage körkorte då redan men vafan, då vet jag att jag också snart har körkortet ;) ja längtar, fatta va skönt att kunna ta bilen till vilhelmina istället för att man ska åka buss.. Då kan man fara när man vill och fara hem när man vill, utan att behöva vänta.. Fuck va nice alltså!

Jag hoppas de går fort tills den 21 april för då är man ju iaf 18 å de är ju en början till körkortet :)

Nä nu ska jag gå och sätta mig vid bordet med penna och block redo!


Over and out...!

Kommentarer
Postat av: Nadja

Ibland? Jag tyck de har gått väldigt bra för dem i år. :P

2008-11-18 @ 17:57:44
URL: http://obeka.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vilka ligger högst på listan? Modo eller Skellefteå?



Hahaha, just ! ;)

2008-11-18 @ 18:58:07
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu