18 november 2008

Usch va ja känner mig less just nu, ha just komme in i lägenheten å det är egentligen jävligt tur att ja kom med bussen till vilhelmina.. hade packat å gjort allt klart, följde mamma och handla och glömde så klart bort klockan.. Kom på busstationen och bussen står och det är exakt 3 minuter tills den ska gå.. ska precis kliva på då jag kommer på att mina jävla lägenhets nycklar hänger i hallen hemma!!! PANIK!! Frågar buss chaffisen om han kan stanna vid strandvägen och plocka upp mig där så skulle jag springa hem och hämta nycklarna.. Snäll som buss chaffisen var så sa han att det gick bra att han stannade vid strandvägen så jag började springa hemåt och ringde mamma som fick lägga nycklarna i brevlådan.. Men som sagt, ja hann med bussen iaf! Tack vare buss chaffisen :)

Annars fick jag ta ledigt en timme från skolan idag för att åka 2 bussen åt åsele eftersom jag skulle på sjukstugan.. Seriöst, jag är fan glad att jag fortfarande har gratis sjukvård för annars hade det här fan blive dyrt! Är nog stam kund på sjukan snart men det är tur att denna jävla axel ska opereras så småning om! Annars hade jag nog blive galen!
Nä nu ska jag sätta mig framför tvn ett tag...


Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu