21 november 2008

Idag är det FREDAG! Äntligen! Ihelgen ska jag faktiskt ta och sova ut ordentligt! Fast de brukar alltid sluta med att jag hittar någonting annat att göra!
Idag blir de 12 bussen hem till Åsele :) Känns riktigt bra vill jag lova! Ska även hjälpa lena att färga hennes hår blått eftersom förra gången blev de inte riktigt som vi tänkt.. haha! Men ikväll ska de nog gå bättre då vi har lite mer tid :)
Sen ska hon på bröllop imorrn och jag är faktiskt avundsjuk för jag har aldrig vare på ett bröllop :( Tråkigt tråkigt!

Usch nu har jag samhälls och vi skulle få tid att plugga inför provet som vi ska ha nästa vecka! Jag har inte ens börja plugga och jag lär inte börja den här lektionen heller :/ jag ligger inte riktigt bra till på pluggnings fronten.. Måste verkligen skärpa mig om jag ska hinna allt de ja ha och göra innan jul!  Usch säger jag bara!

Nä nu ska jag öppna samhälls boken iaf...


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu