25 november 2008

Idag är det tisdag, har haft salskrivning på svenskan nu på morgon.. Vet inte riktigt hur de gick men jag hoppas att det gick bra..! Känner mig as hungri men jag vill inte gå å äta heller.. Ska följa nadja ner till bussen så då funderar jag på att springa in på statoil och köpa en dricka iaf! Får se hur jag gör.
Imorn äre onsdag och det innebär sovmorgon och utvecklingssamtal.. SUCK!! Jag hatar verkligen utvecklingssamtal, de är så jävla meningslösa! Längtar tills jag har fyllt 18 får då kan ja skippa samtalen.. Nice! Sen ska jag julpynta lägenheten imorrn också! Va mysigt det ska bli med lite julstämning! Så då man kommer tillbaka efter helgen så kommer det ju julkänslan vara ännu större då det är december å allt! Kommer bli grymt härligt å fara å se på hockey i helgen, slappa på hotell och shoppa! Sånt gillar man!
Skulle plugga samhälls igår men det slutade med att jag somnade på soffan och vaknade halv 9 så de va bara å glömma samhällsen för klockan 9 vare city akuten och sedan var det prison break! Det blir att plugga som fan ikväll då så man iaf får godkänt på prov helvetet! Fattar inte varför jag aldrig lär mig att börja plugga i tid utan jag väntar alltid tills sista minuten innan jag ens tänker tanken att börja plugga!

Nä nu ska jag sudda lite saker som står på min tavla!


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Nadja

äh, när man väl sitter där kan det hända att de går bra på nå vis.

2008-11-25 @ 18:40:38
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu