3 november 2008

nu sitter man på skolan och drygar igen..
Har haft hål sen 11.20 så jag är jävligt less kan jag säga! vill bara att klockan ska bli 4 så man får gå hem! Men först ska jag ner på tallen och handla, ska även följa marica på apoteket så hon kan köpa försvarets hudsalva :P haha! Funderar själv på att köpa strepsils eftersom jag börjat få lite små ont i halsen.. :/ Kanske går det över om jag har riktigt tur! Fast jag med min otur lär väl aldrig ha den turen..
Har försökt tänka på vad jag kan äta för midda ikväll fast jag har inte kommit på något.. Skit jobbigt då man inte har en aning om va fan man ska äta, speciellt eftersom jag ska handla idag efter skolan så då hade det ju vare bra å veta om man skulle handla något mer än frukost för i veckan..! men aja, det är väl inte värre än så att man får gå å handla fler gånger i veckan..  Nog för att det alltid känns onödigt men äta bör man annars dör man, äta gör man ändå dör man.. ;p

Skickade föresten in mitt licens papper igår :) Kändes så härligt då jag fick lägga ner brevet i brevlådan och veta att nu var det en sak mindre på min göra lista! Nu är det transpondern som jag ska försöka fixa fram så fort som möjligt och sen är det bara att invänta snön så man kan börja träna! Shiit va ja längtar! Pappa och jag har satt å planerade lite inför vintern för nån dag sen, man blir bara mer och mer pepp ju mer man tänker på det :)
Dock så tror jag inte att de kommer gå så bra för mig första året men de är ju ändå som ett träningsår då man mest bara kollar hur det känns osv..
Men alla är ju nybörjare nån gång :)

Ikväll kommer det bli en kväll med fullt schema!
Måste laga mat och hinna diska innan jag måste läsa det där jävla häftet som vi fick av vår svenska lärare.. Skulle ta med de häftet hem över lovet så jag skulle kunna läsa klart de under lovet så jag kunde fokusera på allt annat göra jag har men icket.. Jag glömde häftet så jag slapp läsa det över lovet.. Så det blir att lusläsa det ikväll eftersom vi ska ha läst ut de där häftet imorrn :s
Snacka om att jag alltid är ute i sista minuten med allt! Jag fattar inte att jag aldrig lär mig?!
gör alltid så här då de gäller skolarbeterna, helt otroligt!
Nä nu tror jag att jag ska ta och göra lite på magsårs uppgifterna..


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: idah

Ja de kommer han bli :)

2008-11-03 @ 13:49:49
URL: http://iidahjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu