30 november 2008

Herre gud va tiden springer iväg för mig just nu.. Idag var det första advent så nu är de inte länge kvar tills jul! Va mysigt det ska bli!
Var på hockey igår, spännande men dock väldigt irreterande! Camilla fick stå ut med all min depp den kvällen, haha hon måste trott att jag var galen! ;p
Imorrn äre måndag vilket innebär att det är skola igen :/ Usch va jag känner mig less på den just nu.. behöver verkligen jullovet nu å hälst dubbelt så länge som de är!
Nä nu ä klockan mycket å jag ska upp tidigt imorrn! Måste ju med bussen så jag få verkligen inte försova mig :/ Så de ä ba sängen som väntar!



Over and out...!


Kommentarer
Postat av: camilla

Hahaha, jag blir ju likadan!! Förstår dig fullständigt! Och du, jag köpte ju aldrig den lila sonyn. Jag köpte en sån där nokia music express istället. :P

2008-12-01 @ 12:14:42
URL: http://camelagrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu