5 november 2008

Idag är det onsdag, känns riktigt bra att man överlevt halva veckan nu.. Usch säger jag bara, längtar redan till nästa lov :P
Det bästa med onsdagar är att det är SOVMORGON och att man slutar tidigt, har bara 2 lektioner på onsdagar :) Riktigt nice! Nu väntar bara den låååååånga torsdan och sen blir det en kort fredag innan det blir helg igen, tackålov! Har vare hos mormor och morfar för att beställa plastfickor å de fanns ju i 4 färger å så klart ville jag ha en i varje färg.. Så de beställde jag ju, morfar stod bredvid och skrattade åt mig men sa ingenting tills jag hade beställt...
Jag hade tydligen fatta de där fel...
man beställde inte styck vis  som jag fatta, utan 100 st plastfickor i varje paket!! Så jag har alltså beställt 400 plastfickor.. Hum? jaja, då ha ja lugnt så de räcker... mormor å morfar kan nog få några om de vill :p HAHA! Morfar hade väldigt roligt åt de där kan jag säga..! Ett USB minne beställde jag oxå, mitt gick ju sönder :S Har verkligen haft otur nu på sistone alltså... Fick ta hem datorn idag oxå, måste lämnas in eftersom den inte längre startar! Jävla skit! Så jag fick fara till morfar och låna hans medan min är på lagning, tur morfar ä snäll!

Imorrn äre sjukan som gäller med venprovtagning..
Sen blire att åka bil med pappa till vilhelmina så jag slipper tack å lov att åka buss å missa typ halva dan..

Nä nu ska jag sätta mig framför tv:n med en kopp te :)



Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu