7 november 2008

Usch nu börjar jag bli orolig för hur min skoter säsong ska bli :/ Fick brev från Umeå idag, 10/12 ska jag dit :S
Helvete ja ha vänta så jävla länge nu men vafan ska de bli av på vintern för?! Så störande!!
Hoppas de blir en fördröjning till efter jag varit där den 10:e för jag antar att vi ska gå igenom hur det ska gå till på operationen den gången.. Jag tycker de kan vänta  ett bra tag till, mitt i sommarn hade varit mycket mycket bättre!!
Nu är min helg förstörd, kommer gå och gruva mig för de där :(

Min otur? Ja garanterat!

FAAAN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu