14 oktober 2008

Nu sitter man här på skolan igen.. känner mig lite handikappad med den här jävla mittelan!! Tur jag ska ta bort den på lördag, fast jag tror att ja kommer att ha lite svårt att röra armen ändå, fast lite får jag väl tåla..! Hoppas bara att ja kommer att kunna stanna i vilhelmina i veckan, känns så drygt att åka buss fram å tebax fast så svårt som de bruka vara å klara sig själv hemma så kan de bli svårare i vilhelmina eftersom då har man igen som kan hjälpa en.. som igår så skulle jag äta pizza till middag, men hur tro ni att det gick att skära en pizza med 1 hand? precis, åt helvette.. fick vänta tills pappa komme hem så han kunde skära den åt mig :P haha!

Så nu är det bara så att det blir mycket TV tittande för mig i veckan! inte för att de gör mig så mycket men ;p Dock tro jag att jag kommer att behöva plugga lite grann oxå :/

Nä nu ska ja kolla runt på lite frisyr bilder för jag ska klippa mig på fredag :)
Sen har jag å Marica börja planera för vår middag ;)

over and out...!

Kommentarer
Postat av: Terese

Tackar :).

Hur är det med dig nuför tiden? allt rullar på? kram

2008-10-15 @ 16:37:02
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu