15 oktober 2008

Vilken dag alltså.. Vi har nog aldrig haft så mycket action som vi hade idag, fast med vårat bra team work så gick de hela som smort! haha!
Har även funderat som fan idag, vet inte alls hur jag ska göra men de känns som jag är inne på rätt banor, jag ville ju inte ens de här från första början! Ändå så finns ångesten och oron där för om jag ska eller inte ;S jobbigt läge!

Skulle även plugga ikväll men det går inte heller så bra, provet är imorn så jag borde plugga som satan nu men de vill inte min hjärna! Den bara funderar och funderar på hur tusan jag ska göra med det här.. usch varför kan man inte bara ha en på sidan om som kan säga vad man ska göra? de skulle vara så enkelt då! just nu känns de bara som en hel jävla smet i hövve!! usch, tur jag ska prata med mamma sen ikväll så kanske de fixar sig lite bättre.. hoppas jag iaf..

Just nu längtar jag mest till fredag för då äre helg och jag ska klippa mig :D funderar på att klippa mig kort, bort med allt överflödigt hår! är så jävla less de så det är ju sjukt! Hoppas ja får hjälp med att hitta en frisyr som jag passar i och att det blir snyggt :) ska även göra några slingor så jag tror jag kommer vara riktigt nöjd med det då jag kommer därifrån :)

Nä nu ska jag ta och försöka plugga lite om hjärtinfarkter..

Over and out..!

Kommentarer
Postat av: terese

okej vad bra :). Jodå det är bara fint här.. livet rullar på som det ska.

Hur går det i skolan då?

2008-10-15 @ 20:09:32
URL: http://muniti.blogg.se/
Postat av: terese

Jaså, vadåra? =/ Lät ju inge kul . Är det programmet som känns fel eller stället?



Det känns finfint. Sista året. Åh, känns underbart! ;)

2008-10-15 @ 22:14:43
URL: http://muniti.blogg.se/
Postat av: Camilla

Har du pratat med henne? Hur gick det? Informera mig:P Blir nog kanon med kort hår, skulle också gjort den om jag inte varit så feg. :D

2008-10-16 @ 15:28:14
URL: http://camelagrr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaså. Men måste du börja om från ettan då eller hur ska du göra då? kram

2008-10-16 @ 20:56:57
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu