19 oktober 2008

Nu har jag lugnat mig igen, tog bort mitt tidigare inlägg eftersom de va mest bara till för att skriva av mig lite..

Helgen har ju som sagt inte varit den bästa, blivit så jävla besviken så de går inte att beskriva... De har aldrig kändes bättre att tänka på att man ska sätta sig på bussen på en söndag för att åka till vilhelmina! Å sen då man har mycket tankar kring allt så finns de ju inget bättre sätt än att sätta sig på bussen, se hur allt bara flyger förbi utanför fönster å bara fundera.. Musik är så klart ett måste! Igen pluggade öron å HÖG musik! Jag vet inte hur jag ska göra om jag kommer att åka hem till åsele nästa helg, har egentligen ingen lust.. Känns som jag bara vill vara ensam just nu..

Imorrn äre måndag vilket innebär att det är skola, usch! känns riktigt jävla besvärligt! fördelen är att jag ska träffa  min alldeles egna babe, marica i morrn bitti :) De brukar göra så hela dan blir betydligt mkt bättre ;) tro fan ja höll på sakna ihjäl efter henne förra veckan då jag hade den där jävla mittelan så jag åkte hem och bort.. Så jag ser framimot den här veckan faktiskt, då menar jag inte skolan utan att kunna vara med babe :)

Nä nu måste jag börja packa eftersom bussen te villis går kl 21..


Over and out....!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är bara att du ringer om du vill prata !

2008-10-19 @ 20:22:55
URL: http://camelagrr.blogg.se/
Postat av: Nadja

Vad har hänt?

2008-10-19 @ 20:32:00
URL: http://obeka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu