2 oktober 2008

idag är det torsdag och det blir en låg dag på skolan.. Hövva, varför ska dagarna vara så långa då man är som tröttast? Tycker att man borde få låna en säng så man kan sova en timme eller något för att hålla hjärnan på topp under dagen... Men drömma går ju alltid, hjärnan kommer väl vara utsliten redan nästa år..

Men iallafall så har jag besök nu i lägenheten :) Känns väldigt trevligt att inte komma hem till en tom lägenhet nu iallafall sen är de ju så klart trevligt att ha någon att äta middag med, maten smakar ju alltid bättre då än då man sitter ensam och ska käka, känns rätt meningslöst varje gång.. Men äta bör man annars dör man! Äta gör man ändå dör man..! lagade pölsa och potatis igår, fan va gött de var! Skit länge sen jag åt de så det var verkligen gott! Fast de vart lite panik då jag försökte göra klart pölsan, salladen, duka bordet och smsa med marica..! Haha men det var iaf över 2 olika saker så jag behöver ju inte känna mig som en kar iaf..

Ett kort inlägg vart det idag men det har inte hänt så mycket och då blire så klart ett kort inlägg, får hoppas det händer mer framöver så jag har mer att skriva om..!


Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu