24 oktober 2008

Äntligen var fredan bort gjord! Så nu är det lov och första helgen på lovet kommer jag spendera i vilhelmina.. Ska passa på att sova nu så mycket som möjligt! De är ju även skoterns dag imorrn :) brukar alltid vara roligt att gå runt och kolla, dock får jag göra de ensam iår.. tråkigt men aja!
Åt tacos till midda, fyfan va gott de va.. ha inte äte de på länge kände jag..så det blir nog tacos te lunch imorrn a :P haha!
Annars ja tydligen fått klart från Södertälje lät de som att jag skulle få göra min praktik där :) Pappa sa nått om att de hade ringt å sagt att det var klart! Fan va härligt säger jag bara! Kommer behöva ta en sista minuten resa hem nån helg, så jag får köra skoter ;) haha


Förresten, när kommer snön?
Vi väntar ju för fullt!
Nu vill vi ha snö! :)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu