29 oktober 2008

Idag är det onsdag å det känns som det är den drygaste dag på hela veckan! Har så sjukt tråkigt! Fast jag borde egentligen packa eftersom jag åker till Vilhelmina imorrn.. Känns drygt de me faktiskt!
Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan fara över på garaget  :) Sen funderar jag på att byta däck på mercan! Skulle nog behövas om jag ska ut å köra framöver ;p

Men ja glömde nycklarna i bilen å pappa har den :s Så ni kna ju tänka er hur bra de gick att komma in med mercan i garage, så de var bara att ställa den utanför å gå hem igen... surt!
Men de possitiva är att snön fortfarande ligger kvar :D
Nu fattas de bara att sjöarna fryser ordentligen å att de kommer några meter snö :)

Nä, nu ska jag ringa några samtal och sedan lägga mig i soffan en stund :)


Over and out...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu