30 oktober 2008

Idag har jag varit en sväng till Vilhelmina för att lämna och hämta lite saker från lägenheten! Borde egentligen börja packa eftersom jag åker till stugan över helgen men det känns så jobbigt att börja packa..! haha snacka om lathet!
Funderar på att höra med morfar om han kan skjutsa ut mig lite senare ikväll eftersom jag hade tänkt gå ut å gå en sväng, det är lite roligare å göra de i åsele istället för att gå en runda mitt i skogen, dessutom börja de bli så mörkt så då äre ju inge kul :P haha!
sen då man kommer te stugan så lär det bli så att man lägger sig å slöar framför soffan, brukar bli så eftersom man slappnar av så jävla bra där.. Det är alldeles tyst.. :)

Nä nu måste jag upp å packa + att ja ska hinna ringa Mattias så jag kan fara ner å få min licens på skriven :)




Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu