7 oktober 2008

Idag är det tisdag och jag har just haft samhälls, fyfan va ja hatar samhälls! Trodde allvarligt att jag skulle somna under Jennies genomgång.. men aja, man får försöka göra det bästa av saken!

Igår kväll när jag skulle tvätta så möts jag av en lapp på dörren, "tvättmaskinerna är på reparation, tvättstugan öppnas igen senare under veckan" Jaha!? Hur ska jag kunna få min tvätt ren då? Tur jag inte hade så mycket tvätt så jag får ta med mig de åt Åsele imorgon så jag får tvätta där..  Jävla skit men jag blir inte förvånad heller eftersom jag tror att jag drabbats av otur.. Allt tycks bara ska jävlas med mig i veckan, usch! Igår var det city akuten och jag som längtat efter att det ska börja! Sen när de väl börjar är de mest reklam, tyckte de var ovanligt mycket reklam den här gången! Man blir ju bara less då man kollar på serien och sedan var 5:e minut är det reklam? Surt!
Mitt försök att plugga igår gick lika dåligt som mitt försök att plugga i helgen, trots att jag hade dö tråkigt så kunde jag inte ens tänka tanken på att sätta mig ner och plugga.. Fattar inte varför de ska vara så svårt att börja.. Kommer nog slappa så mycket nu med alla uppgifter att jag tillslut har ett helt berg med uppgifter som skulle ha vare inlämnade, precis som min canceruppgift förra året, den var den första uppgiften vi fick och jag lämnade in den i sista minuten innan allt skulle vara inne för terminslutet! Skandal alltså, alla hade typ gjort klart den ett halv år innan mig, lite pinsamt och så mycket som min lärare tjatade om denna uppgift men ändå gjorde jag ingenting på den.. haha!


Ikväll ska jag ta en lugn kväll eftersom jag måste packa det jag ska ha med till åsele.. Sedan ska jag även ta och städa lite i lägenheten så jag har gjort veckostädningen :) Vore skönt att ha de gjort så jag slipper tänka på det sen.. Tror det är det värsta med att bo i egen lägenhet, städningen.. Jag tycker att det gå bra att tvätta och sånt men städa brukar kännas drygt, fast de känns ju alltid så bra då man har gjort de klart! Tror helt enkelt att jag har blivit lat..


Nä nu ska jag följa marica och köpa en loka..


Over and out..!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Men tack för att någon förstår mig! Jag kommer inte heller mig för att börja med allt plugg eller städa. Helvete, vad det ser ut här. haha. Trodde det var något fel på mig xD

2008-10-08 @ 07:36:12
URL: http://camelagrr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu