23 september 2008

Jahaapp, nu har jag också skaffat mig en blogg. Trodde faktiskt inte själv att jag skulle göra det men de såg faktiskt lite roligt ut då marica lånat min dator för att blogga ;p Så jag får väl göra ett försök för att få detta att flyta på..

Ja.. igår bjöd jag marica på middag, fläskfilé i sås med sötpotatis.. Va riktigt gott måste jag erkänna, marica bjöd även på hallonpaj till efterrätt och den var inte helt fel heller vill jag lova! Sedan var det faktiskt tänkt att vi skulle plugga samhälls eftersom vi hade prov idag, gick faktiskt inte så bra att plugga så det slutade med att jag fick snabbläsa igenom boken imorse på vägen till marica, hur provet gick vet jag inte ännu men jag hoppas att jag åtminstone ska ha klara det.. annars har den här dagen gått riktigt jävla sakta! Vart så lycklig eftersom jag fick för mig att vi slutade efter utvecklingsstörningen men då förstörde nadja min lycka med att säga att vi hade 1 lektion kvar, suck!

Även idag blev det middag med marica fast denna gång på frasses, mumma! Vi satt där i över en timme å bara surra. Hur trevligt som hälst men det värsta är att man blir så jäkla mätt efteråt så vi tänkte att vi skulle dra ner på pk´s för att kolla om dem hade någe intressant. Hittade faktiskt några saker jag tror jag ska köpa till lägenheten men jag får se om jag får med mig marica dit ner en gång till :)

Just nu längtar jag bara till freda då de bär av till strängnäs med pappsen! Ska bli riktigt kul, synd bara att Sm:et har blivit flyttat till strängnäs istället för Kinnekulle men det kan vara trevligt att få kolla på nya ställen också :) dock kör inte Kenneth vilket gjorde mig lite besviken men aja de får bli som de blir :) Nä nu ska jag göra någon nytta..!


Over and out..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu