29 september 2008

Nu är det måndag igen och jag börjar faktiskt redan bli less, att börja veckan med 2 timmars hål är inte det roligaste direkt... Dock har vi varit ner på akut rummet på sjukan och det var ändå rätt intressant! så det kändes som tiden bara flög iväg då vi va där! Ikväll ska jag tvätta och städa för jag får nämligen besök imorrn som det ser ut nu, ska bli riktigt trevligt faktiskt men innan mitt besök kommer så måste jag göra iordning lite i lägenheten.. De kan ju inte se ut hur som hälst :P Så det lär nog ta hela kvällen innan jag fått den ordningen som jag vill ha, har även lite lådor som jag tänkte packa upp för att se vad jag igentligen har där, har fullt överallt känns de som men trots de så har jag två lådor som jag inte packat upp.. Köpte även ett par fina tallrikar som jag tyckte att jag skulle ha i lägenheten men då jag väl skulle packa upp dem så kom problemet att jag hittade ingenstans att he dem..

Marica vart nog lite förskräckt då hon komme hem till mig och tallrikarna låg kvar på diskbänken men som sagt, jag vet inte vars jag ska he dem å de känns ju inge roligt å lägga dem i en kartong och ställa dem ner i förrådet.. Måste verkligen ta mig i kragen och rensa skåpen så jag kan få in tallrikarna :) så jag har de jag gör ;p



Nu ska jag försöka börja göra lite nytta innan min sista lektion börjar 14.10!


Over and out..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu