13 april 2009

japp nu är det bara 2 dagar kvar tills jag får ta bort skenan från axeln, vet ni hur skönt de känns? Att kunna sova normalt, att kunna ta på sig vilka kläder som hälst, kunna åka bil utan att ta upp hela bilen..?
Är sjukligt less på denna ställning nu så jag kommer verkligen att fira när den är borta!  :P
Fast sedan börjar den långa rehaben istället, usch ser verkligen inte framimot de, tycker jag har varit tillräckligt mycket på ortopeden i umeå men jag lär väl få springa där några vändor till! Får hoppas jag slipper det ett tag sedan framöver :)

Men nu är det inte länge tills jag fyller 18.. Gösses säger jag bara, ja minns då emilia och jag började räkna dagarna tills vi skulle fylla 18 å då va ja typ på 200 nånting å nu äre 1 vecka ungefär..
Fast jag klagar inte, 1 vecka är lagomt kvar att vänta! :)
Tråkigt nog så fyller jag en tisdag, hade ju varit bättre att fylla år en helg så man hade kunnat fira med vännerna! men hä lös sä! utan tvekan!

Har annars tillbringat helgen i stugan med familjen, vart skoterkörning trots allt.. Ja vet, jag som sa att jag skulle vara duktig och inte köra någonting alls men jag kunde inte stå imot frästelsen..  så jag körde med 1 arm, funka de med!
Fick övertala pappa vääääldigt länge vill ja lova men som sagt, tjurskallig som jag är så ge ja mig inte i första taget!
Vi fick även besök av långvattn gänget igår kväll, riktigt trevligt :)
Skulle möta dem på vägen på kvällen meen vi ser att de kommer och faster svänger VÄNSTER som man ska göra för att köra till vår stugan men kusin Erik svänger HÖGER..! Vilket innebar att de komme in te byn och Erik hävdar att han såg sjön men "orkade inte bry sig" så han tog landsvägen :P Haha!
Så de sluta med att typ alla va på villovägar och körde fast på svejsjön vid kristers stuga..
Men så kan de tydligen gå ;p

Nä nu ska jag ta och kika om de är nått på tv:n ikväll!


 

Over and out...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu